Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dziadowa Kłoda
  • Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian zamówienia: "Zapytanie ofertowe na zadanie pn: opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z niezbędnymi elementami dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Miłowicach".

Ostatnia zmiana.
Data: 2023-10-30 11:58:14
Redaktor: Rafał Milke
Opis: Wgranie pliku na serwer
Wszystkie zmiany.
Data Redaktor Opis
2023-10-30 11:58:14 Rafał Milke Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-10-17 14:12:31 Rafał Milke Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-10-17 14:12:03 Rafał Milke Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-10-17 14:11:45 Rafał Milke Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-10-17 14:11:20 Rafał Milke Zmiana zamówienia
2023-10-17 14:11:04 Rafał Milke Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-10-17 14:10:27 Rafał Milke Utworzenie zamówienia
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry